En sorgens dag

Idag hittade de en kropp i kanalen i stan. De tror att den kan tillhöra den 30-årige mannen som varit försvunnen sen förra lördagen.

Fick reda på häromdagen att det va en 30-åring som varit försvunnen sen i lördags. Jag läser ju aldrig tidningen så jag hade ju missat detta. Automatiskt tänker man ju om det e ngn man känner med tanke på att han e 1 år äldre än mig. Sen fick jag ett namn på honom, Jimmie. Visst man känner ju en del Jimmie men jag hade ju inte hört ngt så tänkte att det va nog ngn jag inte känner. Igår ringde Karlsson och sa att det satt bilder uppe på honom i affären och hon förklarade hur han såg ut och då slog det mig vem det va. Har ju gått i skolan med honom typ halva livet. Jag tänkte ju direkt att han kan inte vara död! Men mycket pekade ju åt det hållet. Man vill ju inte att det ska vara så, så man slår ju bort det. Läste ju att de hade draggat i kanalen efter honom i fredags utan resultat.
Men idag när vi skulle gå till stan för att äta stod alla hans vänner vid kanalen vid Domus och då brast det även för mig. De hade hittat en kropp idag.
VARFÖR?
Jag kan inte fatta att det e sant. Jag lider med hans närmaste. Jag vet precis hur det känns att mista ngn man älskar. Allt gammalt bara kom tillbaka...
Att det ska va så förbannat svårt att få utt ett jävla staket vid den förbannade kanalen! Det va snack om det för 15 år sen men ännu är där inget. Hur många ska behöva dö?

Känner mig bara helt tom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0