Härliga söndag

eller inte....?

Blev inte mycket jobb denna veckan. Va hemma och va sjuk onsdag och torsdag. Men det kompenserade jag med att jobba dubbelt i fredags.
Igår va det heldag med girlsen. Först körde jag, Jenny och Emma till Nova Lund där vi sprang runder i jakten på det ultimata partyplagget, men utan resultat :( Jag hitatde en klänning, men den va trasig och det fanns inte fler. Så det va plattan i mattan hem igen och upp en snabbis på stan. Här hittade jag dressen och Emma fann ett par fina jeans. Jenny blev utan men vi tittade lite i Dianas Shop och där fann vi lite partymaterial. Sen kom Linda och Dijana med och partyt va igång. Det blev en hel del bilder och skratt. Linda bidrog med en vända på dass också där hon träffade Ullrik! Haha...
Sen va det Grand som gällde. Vi va nog alla lite överförfriskade men det löste vi med en drink och en shot det första vi gjorde på Grand. Lyckades fastna på bild med, men inte med den jag trodde...
image8 

Idag har det varit kalas hos morbror som fyllde 40 år, HURRA! Men det va mindre hurra med mig och ännu sämre med Jenny. Hon mådde inte hallon idag. Hittade henne på min soffa i morse.

Nä, nu ska jag avsluta dagen i sängen.

Ha det

Dagens lyckligaste:
Alla blommor och kort vid kanalen




image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0