Hundvakt

e jag nu. Martin e i Tyskland och avlägger det sista provet för sin Audifiering eller hur fan det stavas!
Va mindre glad på honom i tisdags när jag kom hem från jobbet. Han hade kissat överallt i min lgh, i min soffa och på min tvättkorg RAKT in i vittvätten *grrr*. Men han har fortsatt kissa inne så igår fick han va instängd i köket när jag jobbade.
ABK va här för en stund sen och hjälpte mig byta duschmunstycke. Tänkte ju att jag skulle fixa det själv och skaffade mig ett nytt munstycke. Men det som satt på plats, satt som berget! Och eftersom jag e tjej så kommer min verktygslåda från IKEA och min tång va för liten för att kunna greppa runt. AHHHHH! Men nu e den ditsatt och jag e duschad. Skulle haft lghvisning nu kl 10, men han har inte dykt upp än, gör man så?
Ska kolla på den lgh jag ska flytta till idag igen. Ska se vad jag får plats med och vad jag måste kasera.
Det e riktigt nice väder idag. Ska upp på stan och fika med Fes kl 13, men skulle vilja ut och gå en runda med hunden nu. Men jag får väl ge killen en stund till på sig att dyka upp.

Haha, va på Grand NYKTER i lördags! Det va en upplevelse som jag gärna står över att uppleva igen. Men där va ju andra som va fulla för mig med. Stackars Dijana. Sen spirade nog våren på dansgolvet för det va ju hemskt rent av det va "love in the air". Vilken syn! :)

Ska jobba hela helgen, men det ska bli ganska skönt. Kan behövas ibland.

Dagens lyckligaste:
Väntar med spänning...


Kommentarer
Postat av: Jempan

Tack för fin kommentar på minblogg. Det värmde.

Vem är Martin? Är det hunden eller en pojkvän?

2008-04-03 @ 13:04:46
URL: http://baumgartner.blogg.se
Postat av: Todde

då får det snöa
för jag byter inte
ha ha

2008-04-04 @ 11:45:45
Postat av: Emma

Ska du ligga i helgen? hehe.

2008-04-08 @ 17:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0