I´m a true believer...

Sitter just nu och lyssnar på Edith Backlunds True Believer på youtube. Den e bara sååå mysig. Hon släpper sitt album den 16 april (tror jag det va). Rekommenderar er att köpa det.

Helgen va lugn och stillsam, mycket ovanligt för att va i Dianas liv ;) Men man fick inte så mycket mer sömn för det... Där alkoholen går in går vettet ut på vissa. "VI E SCHVENSCHKA MÄSCHTARNA FRÅN GÖTET...... Diana......Stolt...Bete dig!" Hahaha, eller hur! Undra vem som ska bete sig...
Igår va jag med Jennie och Maja i Bockatorpet. Vi hade Lucifer med mä oss. Sen blev det lunch på Max. Jag som trodde våren va här :( Men det va på tok för kallt i min vårjacka.
Gick en sväng på stan med Jönsson och Karlsson. Köpte present till Linda som fyllde år i torsdags. Det blev en glittrig svart rattmuff som det stod "left" och "right" på. Skulle behövt en själv oxå, eftersom de försvann från min hjärna samtidigt som jag tog körkort. Något som alltid har suttit som rinnande vatten e nu som trögflyatnde tjära i huvudet. Hmm, det händer så mycket när man blir gammal.
Tänkte åka till IKEA på lördag, behöver kolla ut en säng. Sen kankse man kan sova en HEL natt. I natt har jag skvalpat runder med fiskarna!
På lördag blir det utgång. Ska ju jobba nästa helg så då blir det lugnt igen. Man kan ju inte ta det lugnt 4 helger i rad, det går ju bara inte...hihi. Men Karlsson jobbar så det blir bara jag och Dijana. Men hon kanske skulle gå ut nykter. Jag har varnat henne...hihi.
Nä, nu e det duschen som gäller. Ska upp på stan och fika med Dijana vid 18 tiden. Får kanske köra inom vovven med så han får en liten runda.
Ha det

Dagens lyckligaste:
Återfunnen vänskap


Kommentarer
Postat av: Dijana

Dagens ord "Psykolog" :-)

2008-04-08 @ 21:01:47
Postat av: Emma

Ska du ligga i helgen?

2008-04-08 @ 22:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0