Matadormix

Jupp, det äter jag just nu!
Dagen har varit stressig som bara den. Har suttit på Casehantering hela eftermiddagen med jobbet och nu ska jag snart iväg igen på möte på Mässen.
Va ute i lördags och det va väl kanske lite väl mycket sprit med i bilden...*oops* Men jaja, det  e inte mycket att hänga läpp för nu. "Tror" jag hade ganska trevligt i allafall. Usch, det e hemskt när det blir så och man inte minns vad man har sagt till vem.
image7
Sov och sov och sov hela söndagen igenom, men det behövdes.

Har duktigt ont i huvudet nu  och känner att jag egentligen inte har ngt vettigt att säga...

Ha det


Dagens lyckligaste:

Chokladtårta


Kommentarer
Postat av: Vad tycker du?

Hej! En blogg som handlar om modebloggandet och dess konsekvenser. Titta gärna förbi och se om du håller med oss!

2008-04-16 @ 17:19:45
URL: http://thisisthetruth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0