Snorrich in the näsa

Ahh, vilken underbar natt! Snoret rinner, slemmet hopar sig i halsen och hostan ekar ända nerifrån lungorna... Gud, va härligt. Sov ju ända till 04 i morse, så man e ju duktigt utvilad. Gick hem från jobbet igår och nu sitter jag och överväger om jag ska jobba ikväll eller inte. Kroppen säger en sak och plånboken en annan. Får se vilken som vinner...
På fredag ska jag ÄNTLIGEN klippa mig, fast jag ska ju inte klippa det så mycket för det e ju på utväxt. Fan, va det e drygt att ha håret på utväxt. Men ska stå ut typ ett år till hade jag tänkt. Tror jag har kommit så långt jag vill då. Underbart väder ute och jag TVÄTTAR! Skulle behöva åka och handla lite frukost, men jag pallar inte. Nu rinner ögonen med så nu ser jag inte skärmen *grrr*.
På lördag e det fest med girlsen. Ska till Nova med på dagen för att se om det finns ngt fint man kan hänga på denna omöjliga kropp! Tänkte se om de fina skorna finns på Nilsons med, e ju slut här :(

Nä nu ska jag snyta ut hjärnan igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0