Solen lyser och jag med den...

Jaha, då va det mittvecka och jag sitter på mitt underhållande jobb.
Jobbade hela helgen men det fick bli en liten runda på Banken i fredags med Linda och Dijana. Ilördags körde jag upp med mat till mekanikerna.
Isöndags va det jobb på dagen och sen en liten runda hos mámma med syskonen. Moster, hennes man och kusinerna va nere från Linköping. Sen dukades det fram till liten kräftskiva hemma hos mig. Emma och Dijana höll mig sällskap. Vilket brye det kan va med kärlekens "vara eller icke vara"... jag säger bara "Lev i nuet".
I måndags fick jag ta en tur till Malmö igen för min underbara klänning visade sig innehålla ett HÅL :(. Men det fanns som tur va fler så jag synade dem i minsta detalj och valde med omsorg ut den som va underbarast! På kvällen blev det fika med Jenny, Johanna och Dijana, NICE! tack för kommentaren, Dijana. Den värmde <3
Igår va det tvätt på schemat och sen va jag och Linda och lämnade hennes dator på Mats jobb. Fick en guidad rundtur som jag inte förstod mycket av :S. Sen när jag ändå va ute och körde så passade jag på att besöka Fes i Österslöv en stund. Hon e ju förlovad och allt nu. Ja, vilken historia det va! Stackars Pether! Hihi
På väg hem därifrån ringde Tjärnvall så jag svängde inom där på en snackis. Peak-Micke va med på plats.

Nu e det jobb och det va äcklig mat på jobbet så jag hoppas Linda kommer och köper med ngt till mig på vägen... Tänkte jag skulle ut och traska en runda ikväll, försöker få med mig Dijana. Ta tag i ditt liv, Diana!! Ja så va det ju... Glömmer ju så lätt ;) Men jag kan ju kolla på denna bilden så blir jag kanske påmind, hihi




Kommentarer
Postat av: rachel

hehe..verkar som det är ett allmänt fenomen det här att gå upp över sommaren!Man måste ju njuta av alla godsaker ;) Sen dröjer det till jul innan nästa gång! Hösten har ju inte så mkt i sitt sköte. Du får lägga ut en bild på hårfärgen(eller dig rättare sagt)så vi ser hur det blev :) kram

2008-08-13 @ 17:35:04
URL: http://rachelehnevid.blogg.se/
Postat av: Linda

Tycker godan va ganska söt!

=) Vilket betyder att (eftersom du gämför dig med honom) DU e söööööt!!

Puss på dig!

2008-08-13 @ 17:44:31
URL: http://annorlinda.blogg.se/
Postat av: Dijana

Du är värd mycket mer än bara en ärlig komentar vännen!!!

Kramen

2008-08-14 @ 22:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0