Världens bästa vänner och 1 år äldre...

Japp, nu va man 29 år och det enda folk lyckas prata om e att jag blir 30 nästa år. Och? Detta har jag hört nu i snart ett år och då hade jag fan inte ens fyllt 29 än. Kan jag få fylla 29 först innan vi pratar om nästa födelsedag??  *suck*

Förra helgen va det jobb jobb och åter jobb. Så man va ganska sliten i måndags... Va en sväng på Malmöfestivalen igen i fredags med Berggren, mycket mysigt! Åt god mat och hade underbart sällskap. När vi skulle åka hem gick vi till parkeringshuset där bilen stod och då va det gallergrindar nere för in - och utfarten. Shit!!! Vi blev lite skak med tanke på att jag skulle upp och jobba 07.00 och att det va en bil jag hade lånat. Men det visade sig att man kunde ta sig in genom en dörr för att sen dra i ett snöre så åkte grindarna upp igen *puh*. Jag va såå trött när vi körde hem att vi fick stanna på vägen oh ut och hoppa en sväng. Som tur va så hade vi lite godis i väskan med så jag fick socker i mig.
I går va det den stora dagen, födelsedagen innan 30 årsdagen. Började med skönsång på hög nivå 06.20, TACK T! Sen blev det kort från Annika på jobbet, ring av Kheira, tack snälla och blomsterbud från Linda och Minna. Älskar er!
Jobbade till 13 och sen bar det av till Malmö efter att jag lämnat av en bit chokladtårta till Stalle, hoppas den smakade. I Malmö blev det en klänning och världens finaste väska, dock lite dyr :( 800:-. Men jag fick pengar av farmor idag så då känns detv genast bättre. Hem i 200 blås från Malmö för att infinna mig på Bar-B-Ko 19.00. Där mötte jag upp Dijana och Emma. I väntan på herr Tjärnvall så tog vi lite dricka och beställde förrätt. Jag tog en carpaccio och ett glas rosevin. Fick finfina örhängen av mina girlfriends. Sen när Martin kom blev det varmrätt coh för en gångs skull tog jag grillspett och inte skaldjursgrytan. Till det blev det Roodebergs röda. Det va sååå trevligt och gott. Tjärnavall bjöd på hela kalaset, vilket han absolut inte skulle. Men tack underbara Martin för att du e du!!!  Under hela dagen trillade det in en massa sms och jag blev så glad av att jag har sådana vänner som jag har. Finns inte bättre... <3


Kommentarer
Postat av: Du

Skall veta att du är 30 strax, och dina vänner är köpta vänner!

2008-08-28 @ 17:56:25
Postat av: Dijana

vem är det som skrivit kommentaren ovan??????

2008-08-28 @ 18:02:26
Postat av: Diana

Troligtvis Stalle...

2008-08-28 @ 18:23:09
Postat av: Du

borde veta bättre än att anklaga köpta människor, stå för dina gärningar istället!

2008-08-28 @ 20:24:34
Postat av: Rachel

vänner är det bästa som finns... de riktiga som består då såklart! Vem hade man annars kunant snacka så mkt skit med?! Grattis i efterskott!! (vi börjar förresten jobba och läsa på måndag (1 sept), glömde kommentera det innan :) Kram och ha en bra dag!!

2008-08-29 @ 13:06:51
URL: http://rachelehnevid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0