Chokladfrossa och isfötter

Söndag idag! Varken på jobbet eller bakis... Va faktiskt bara hemma igår. Kan va skönt det med ibland. Tänkte gå ut och hade gjort vid håret och allt, men sen bara tappade jag lusten. Så då drogs joggingbyxorna på och godispåsen plockades fram. Lite glögg blev det med. Jag som aldrig druckit glögg innan har de senaste 3 åren börjat gilla det mer och mer.
Har ju en hel del vänner som ska ha barn och nu har 2 anlänt. Terese fick sin lilla Novali i måndags och Annika fick en pojke idag. Sååå mysigt! Blir avundsjuk. Jag vill oxå ha familj :(. Men det kommer väl... forhoppningsvis *suck*
I veckan har jag varit på hockey, Ikea och på stan. Hunnit med att fika lite med. Fy, vad jag längtar till sommaren. När man e brun och ser fräsch ut utan smink. Nu ser man ju halvdöd ut. Och jag sparar och sparar och sparar... mitt förbannade hår. Det e faktiskt ganska drygt att spara sitt hår. Jag älskar ju att gå till frisören och ändra frisyr. Men nu händer det ju liksom ingenting när man e där. Fast jag fick färga det lite och så klippte jag lugg i fredags. Fattar inte riktigt människor som alltid ser likadana ut. Det måste va tråkigt att alltid se samma spegelbild. Eller e det bara jag... Kanske e det en annan som aldrig e nöjd.
En bild till Nettan på den nya frissan

Har ingen julkänsla i år heller. Jag som älskar julen. Beror kanske på att man inte trivs med sitt liv riktigt. Vad krävs för att komma ifatt med sig själv? Tack Stalle, för att du finns där för mig. Du e en underbar vän.
Jaha, snart julafton... Får väl gå ut på juldagen, det brukar va kul. Har ju en hel del nya klänningar att välja mellan.
Köpte en ny jacka igår. Behövde en jacka att ha när man ska åka till jobbet eller ut och gå, en som e riktigt varm. Hittade en lång typ parkas på Stadium, va på rea så den kostade bara 299:-. Som hittat!
Veckan som kommer e fulltecknad. Har bara en kväll ledigt och det e imorgon. Tis och tors ska jag jobba extra. Ons e det middag med jobbet och lördag e det julbord på Mässen. Plus att jag jobbar helgen med.
Längtar till jag ska få träffa lilla Novali! Gos... Ja, det va väl allt för denna gången.

"Ibland gör man rätt, ibland gör man fel..."


Jackan jag köpte.




 


Kommentarer
Postat av: Rachel

provade du inte shotta glöggen då?? :P Jag lovar att du hade blivit sugen på att gå ut sen iaf :) hehe... vart bär det hän på juldagen då? Vi drar nog till Grands... Funderade först på t-baren med men eftersom grands e tradition fick det bli det igen :P Nej, dags att dra till jobbet! kram

2008-12-10 @ 13:31:39
URL: http://rachelehnevid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0