Längtar bort...

Det gör jag verkligen nu. Min näsa e iskall efter att ha varit på stan en snabbis. Köpte en långkofta på rean på H&M. E sjukt fattig denna månaden :(. Önskar att jag hade lite pengar undanstoppade för då hade jag satt mig på första bästa flyg... Nu va julen över och nyår stundar. Själv ska jag jobba nyårsafton kväll och morgonen på nyårsdagen.
Julafton firades i Önnestad hos mamma och Kent. Jag och Simon somnade i varsin fåtölj vid 18 tiden. Va hemma vid 21 och då kröp jag ner i msängen och kollade på TV. Sen va det jobb på juldagen och fest på kvällen hos Johan. Det va mycket trevligt. Det va bara jag som hade biljett så jag fick tåga till Grand själv. Mötte upp Linda på plats. Träffade en massa folk som jag inte sett på länge. Min älskade Stalle va lite berusad men glad som en speleman. Love You! Han finns där för mig i alla väder. Lägger upp bilder senare...
Idag slog huvudvärken till igen, fuck va jobbigt det  e. I kväll blir det Gladiator, B´s favvofilm. En kopp varm te hade inte suttit fel nu. Kan ju knappt andas genom näsan så frusen den e.

Ha en fortsatt trevlig kväll
D

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0