Timbuktu och Perelli

Det kan väl sammanfatta den gångna veckan.
I onsdags va det timbuktu på Yllan. Jag hade faått 6 biljetter och de fick Tina, Jenny, Emma, Dijana och Linda. Först va vi på O´learys och käkade och sen begav vi oss ner till Yllan. Han skulle börjat 21 men tror hon va närmare 21.30 när han gick på scen. Men det va mycket trevligt och Timbuktu gav allt trots den lilla publik som va där.



I fredags blev jag bjuden på middag hos Stalle. Han skulle laga maten men helt plötsligt va det jag som stod med stekspaden i handen. Vi kollade på den nya Bröderna Coen filmen med Pitt och Clooney. Den va riktigt bra.
I lördags va årets första julbord för min del. Va på Yllan och lyssnade på Bra Vibrationer och Perelli. Visst kan hon sjunga, men hon e ganska skabbig. Missade skyltsöndagen igår för jag jobbade :(
Men det e julmarknad denna helgen så då får man väl besöka den. Dricka lite glögg och äta lussebullar. Idag rotade jag fram lite adventspynt med.
Nä nu kallar tvätten.

Ha det

Kram

Kommentarer
Postat av: Rachel

ha ha...låter som ni haft några regelrätta tjejfester de senaste helgerna - härligt! så det ska va :) HOppas allt är bra med dig, ses kanske på juldagen! är väl nästan dags för det va :) kram

2008-12-01 @ 22:56:12
URL: http://rachelehnevid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0