Underbara älskade snö

Nu e den här! Älskar snö. Jobbade extra igår och såg ut genom fönstert att det snöade och att det la sig på marken denna gången. Slutade 00.30 och fick borsta fram bilen under all snö. Sen körde jag hem och satte mig och tittade ut genom mina panorama fönster och bara njöt. Det blir ett så underbart ljus ute när det snöar på kvällen/natten. Hade svårt att somna men till slut gick det och jag vaknade i morse och såg att det fortfarande va snö ute. JIPPI! Tråkigt bara att det e grått och trist väder.
Det går inte så bra för mig och mina julklappar :(. Handlar mest till mig själv. Har tagit ledigt den 23 när lönen kommer så jag kan shoppa loss mina klappar då. Blir ingen rolig månad att leva efter det. Men det blir ju ett billigt nyår, ska jobba kväll och sen morgon på nyårsdagen.
Har kollat runt lite efter löshår, sånt där clip on. Tänkte det kunde va bra att kolla om jag vill ha långt eller om jag kan klippa av det redan nu. Luggen e lång så den måste klippas igen *suck*. Idag ska jag skicka tillbaka paket från H&M, lämna en klänning på Cubus och köpa julkort. Sen e det jobb ikväll, till 20.45. I morgon e det julbord på Mässen, blir säkert trevligt. Usch, ska börja jobba redan 06.15 imorgon, för vi ska gå lucia på jobbet. Det e ganska mysigt, men det e inte så mysigt att ramla ur sängen 05.45.
Har ni hört Ane Bruns version av True Colors?? Såååå bra! Älskar den.
Det känns precis som om jag väntar på ngt, vet bara inte vad...

Snökram
D

Kommentarer
Postat av: Louice

Åhå och så hittade jag ju även din då!

Trevligt!! Tack för komplimangen om bilderna. Jag använder en Olympus E420, den är den minsta systemkameran just nu. Passar mina små händer =)

Fast den är ganska svår som första kamera.

Skulle nog rekomendera en Nikon av något slag, någon i D-klassen. De är jäkligt schyssta!!

Beror ju på vad du vill lägga på den, tror en bra sådan liggen runt 6000-7000. Men det finns ju betydligt enklare också.

Börja fota! Det är så kul. Ska hem nu och försöka ta så många bilder som det bara är möjligt...

Vi ses kanske ute i det fria!!

Kram Louice

2008-12-16 @ 17:53:25
URL: http://louiceblueyes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0