Festa? PÅ EN TISDAG....

I måndags skulle ajg jobbat till 17, men jag kompade lite och gick redan 14 för att umgås med Emma och Bobby. Vi körde till Yngsjö till hundbadet, där Bobby fick leka av sig ordentligt. Det va så härligt väder!
Sen skulle vi va sakletare och saken att finna va min farmor... Hon har tagit över gammelfarmors hus i Östra Ljungby. Men jag har inte varit där sen jag va barn så det va på vinst och förlust vi begav oss ut på vägarna. Men mitt minne va bättre än jag trodde och vi fann huset/rucklet nästan medetsamma.
Lilla, ensamma farmor blev så glad att få besök. Fick en falukorv som tack!!!!! Haha :)
Sen väntade Emmas långkok på oss hemma på spisen. Mmm, det va mumsigt.

Igår va det arbetande dag som följdes av lite tv och dator. Bestämde med Dijana att jag skulle komma upp där på en kopp te efter hennes träning. Men så ringde Marre-Mus och tyckte vi skulle hänga på upp till HoB och dricka lite... Och vem tackar nej till alkohol ;) Så jag och Dijana hojjade upp dit och drack ngn drink och cider. Herregud, vilka bröder!!! Idag åker Martin till Thailand i 15 dagar, jag VILL med!! :( Tuk tuk...

Ska hjälpa Martin få ordning på sina kläder när han e iväg

E glad att en viss person är tillbaka!!

Dagens lyckligaste:
Bröderna Tjärnvall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0