I´m head over heals...

Tja, var börjar man...
Va hos frissan på lördagen och blev riktigt mörk igen... Sen körde jag ut till Jenny och hälsade på henne och barnen. Vi kockade ihop en tonfisksallad*mums*. Sen körde jag hem och fixade till mig så gott det gick...

Min Emma kom och vi vandrade bort till Tjärnvall där vi mötte upp med Anders, Dijana, Johan, Malin och Jenny, Tog ett par glas vin och sen bar det av till Vilan och Jimmys lgh. Där befanns sig Calle, Jimmys syster och hennes man. Riktigt trevlig fest va det! Förrutom det faktum att Diana blev lite överförfriskad...*suck*

Sen bar det av till Grand med Jenny som guide...hihi.

Har inget större minne av varken denna resa eller besöket på Grand... Träffade min Mupp och vi traskade hem tidigt, lika bra det.


Söndagen innefattade en hemsk huvudvärk och aningen ågren... Vi hade tydligen blivit fotograferade av Jimmys svåger när vi "posade" och försökte gå ner i brygga och en massa skit. Man gör så mycket dumt...
Förutom det va söndagen mycket mysig, min gos! :)

Igår jobbade jag kväll och bestämde mig för att gå till jobbet. Så det va bara att fixa till Mp3-spelaren och på med walkingskorna. Men det va riktigt skönt, förutom skoskaven :(
Min Emma va på dejt igår och det hade gått bra... Bara hon inte e så hajjalös denna gången.

Nej, nu e jag lite hungrig... Får väl göra ngt åt det!
Puss

Dagen lyckligaste:
All bra musik i min Mp3


Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

http://mariavuitton.blogg.se/1202222964_in_the_year.html#comment

P.s den som blir kommentar nr 10000 i min blogg vinner de rosa pumpsen :)

2008-02-05 @ 19:21:18
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0