IKEA

mmm, dit körde jag och Emma idag!!

Igår va det kort arbetsdag, vilket följdes av en sväng på soffan och sen lite städning. Sen va det besök hos min Bias :) Hade med mig en Costello Special till honom och en Tom Kah Gai till mig, mums. 
Sov såååå gott inatt, minns inte när jag gjorde det senast. 
Imorse städade jag, tycker om att göra andra glada! Hoppas jag lyckades...

Drajvade med Emma till ABK för att välja kakel och matta till hennes badrum som renoveras. Sen va det en snabbvisit på Hemmet där vi fick inköpslista och pengar. Träffade kisen mä... Väl på IKEA la vi halva tiden på att syna tallrikar. Både jag och Emma e fattiga :( så det fick lite fattigmansvarianten idag. Mitt gick på hela 74:- och Emma slog på stort och spenderade hela 175:-
Tryckte in en korv i aphuvudet och sen bar det av till K-town igen. En snabbis inom Maxi för att köpa puder, eftersom mitt "råkade" krackelera i helgen. Men efter att ha 6 olika puder i ansiktet kom vi fram till att vi skulle köra in till H&M eftersom det va mycket billigare där...
Puder och puff inhandlat, Emma avsläppt och framme hos pappa begav vi oss till Kimpos för att äta middag. Pappa bjöd eftersom det e Simons födelsedag på söndag, 18 år!!!
Blev apmätt!
Körde ut till Kheira med hennes tallrikar, men på vägen dit fick jag sån magknip *auch*
Hem i 200 blås för att slänga mig och täcket på soffan *ZZZzzz* 
Min Emma e på Dejt i kväll, hoppas bara hon gör som jag sa nu...
Nu lägger jag halva mitt fokus på datorskärmen och andra halvan på Lets dance. Inte världens bästa program...
Men 21.30 kommer däremot ett RIKTIGT bra program HJÄLP!

Dagens lyckligaste:
Uppvaknandet i morse *smack* 

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag gjorde som du sa... Hihi Men jag glömde ju höra av mig FÖRLÅT älsklingen ska aldrig hända igen... Så sött
du hade spelat in... Puss

2008-02-09 @ 13:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0