Pissväder

e vad det e idag. :( Önskar jag vore ngn annanstans just nu. Typ i Thailand eller Bali...*suck*


Hmm, i onsdags fick jag "drajva" till Nova Lund och byta mina stövlar och sen tillbacka i 190 för att jobba. Hittade ett JÄTTE fint halsband på TopShop, men jag tyckte det va lite dyrt,,,ah, vill ha! Annars blev det bara byte av stövlar, en ring och ett armband. Ja, just det... Ett par skor med...;)

Igår färgade jag svintot på Emz...Hmm, det blev lite rödare än jag trott *oops*. Sen va vi och solade och jag valde ju klart kortare soltid än Emma. Blev lite röd i ansiktet men det va ingen fara...
Kom hem och märkte att det förbaskade vädret sett till att sno mina tv.kanaler...grrr. Zapp, zapp och lite zapp till! Men oavsett hur mycket man zappar så kommer det inte ett intressantare program på de tråkiga kanalerna.
Sen fick jag besök av min Muppe! Me like...

Idag va det kort arbetsdag och sen skjutsande av lillebror hit och dit. I kväll e det säsongspremiär av Hjälp!, den e såååå bra den serien. Emma kommer hitspringandes efter hon slutar sitt jobb så ska vi se det tillsammans.
Jaha, då va det februari och vi ska lämna in ansökan om SOMMARSEMESTERN nästa vecka, helt sjukt!

I morgon blir det fest för hela slanten! Vet inte riktigt platsen för den än, men det kommer...

Dagens lyckligaste:

Tanken på någon...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0