Rastat Karlsson...

mmm, det har jag gjort idag.

Jobbade hela helgen :(, men det va väl det bästa jag kunde göra när det ekade i plånboken. Efter jobbet i söndags va jag och Emma och tittade på en lgh. Vet fan inte hur jag ska göra? Jag har ju bara denna till 31/7 och sen e det gatan som gäller... Den jag kollade på e ledig från den 1/5 men då blir det dubbelhyror och vem fan har råd med det? Ja ja, det löser väl sig...
Efter det drajvade vi till Linda och traggade skit. Jag fick va lite social med Minna när de andra diskuterade barnförbjudna ämnen, hihi.

I dag har jag varit ledig och kunde ju självklart inte sova längre än till 07.00 *suck* Diskade och körde sen till Emma för att äta frukost. Sen bar det av till Bockeboda med Bobby och Bobby. *Flås, flås*
Började på min lovade städning hos Tjärnvall idag och HERREGUD!!! Det kommer ta en vecka minst att få ordning på det stället, men han blir förhoppningsvis glad :) och det e det viktigaste.

Nu ska jag lägge ner huvudet en stund i soffan och zappa.

Dagens lyckligaste:
tanken på att göra ngn annan glad

Kommentarer
Postat av: Emma

Barnförbjudet..kan jag aldrig tänka mig.

2008-02-25 @ 18:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0