Swimming with the fiskar!

Har varit på badhuset med Annika och hennes lilla Ida idag... Det va sååå kul att bada tyckte Ida!

Igår va det Alla Hjärtans Dag :(
Jag som annars älskar den dagen kände mig bara sååååå ensammast i världen. Det bara kom över mig när jag satt här hemma, så tårarna rann... Saknar uppskattning, närhet och kärlek :( Det har ju tagit ett tag att vänja  sig vid att vara själv igen, men det har börjat kännas ganska OK mellan varven. Men jag har ju oxå världens bästa kompisar!! Puss på er! <3
Känner inte ngn panik över att träffa ngn, men det hade ändå varit mysigt att få känna sig omtyckt! Har ju ingen att dela allt med när man kommer hem från jobbet, eller om det hänt ngt särskilt. Jo, så ska jag väl inte säga. Jag har ju vänner som jag pratar med alltid om allt. Men det e ju ändå annorlunda att ha ngn speciell... Men men, han kommer väl.
I denna misär i går ringde jag Martin som oxå satt hemma och passade då på att sticka bort där en sväng. Vek ihop en näckros av en röd servett så att iallafall HAN fick en ros på Alla Hjärtans Dag. Nej, jag e inte bitter... ;)hihi

Usch, vet att jag måste ta tag i ett diskberg nu och sen ringa min Emma. Hon e inte bra, har fått influensan! Stackare!!!

Vill, vill, vill gå ut i morgon!!!!!!

Dagens lyckligaste:
Tindrande ögon och häligt barnskratt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0