The Muppetshow

Igår hade jag energi till 1000. Storstädade och diskade efter jobbet... Mmm, va gott det luktar här nu.
Sen kom min Emma och jag bjöd på korvstoganoff med ris. Tack farmor för korven! :) Calle kom uppom en sväng för att lämna Martins nyckel, jag ska städa till hans lgh nu när han e och åker tuk tuk.
Hmmm, lilla Emma!
Sen tog vi bilen ut till Nasse där det va rökning på schemat!
Stackare som jobbade på Statoil igår, fick springa röven av sig!!

Idag fick jag asa mig upp trots att man va ledig. Lovade ju att köra liillebror till Vä idag kl.09 *suck*. Hemma igen och en bulle rikare i magen åkte jag med Fes till Bockeboda med Tilla. Traskade den röda slingan och traggade som vanligt om allt och alla... Klankade t o m ner på den stackars hästen som hade för litet huvud till sin kropp. :)
Men det va riktigt skönt i naturen idag.
Nu har jag precis duschat och ska snart fika med Henke.

Dagens lyckligaste:
mental coaching

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0