Tuesday all day!

Japp, det e det idag...

I lördags va det fest på Mässen. Skulle infinna oss redan 15.00 för att ha lite möte och städning. Sen va det vinprovning. Hmm, jag som inte e så väldigt förtjust i vitt vin va ju tvungen att svälja ner 3 olika sorter... Det gick, men det va inte mycket mer än så. Sen va det middag från Arteleristen, hjortstek *mums*.
En hel del dricka slank ner, men berusningen va inte så farlig. Hade ju tvingat min älskling Emma att gå ut denna kväll eftersom det bara e äldre på Mässen. Jag ville ju inte gå ut själv! :( Så i mitt alkoholiserade sinne, gjorde jag vad jag då tyckte va en smart grej och skulle ta en genväg via innergården på Mässen. Det visade sig att porten ut till gatan va låst och jag hade så klart ingen nyckel. Tänkte, att då får jag väl åka upp med hissen igen och gå ut det vanliga hållet. MEN, nu råkar det vara så att hissen måste öppnas med nyckel efter ett visst klockslag, som tydligen hade passerat. Så där stod jag så grannt. Började banka på Arteleristens fönster, utan resultat.
Ringde min Emma som självklart inte hörde ett piss vad jag sa... Fick skicka ett sms att hon skulle gå till Boombar och be dem öppna till innergården. Fick till svar:
"Men jag måste hjälpa dig, men hur?" hahaha
Ut kom jag efter en stund, Emma sprang så fort hennes ben kunde bära henne för att rädda mig.
Väl inne på Grand va det PARTY! Träffade Bali och han va brun som en pepparkaka! Orättvist :(
Muppe va med där, men han hade fått lite mycket innanför västen...hihi
image3
Söndagen va INGEN höjdare alls! Hade världens skallebank och frammåt 14 tiden mådde jag riktigt illa med...*urk* Fick lägga mig på golvet vid fönstret för att kunna leva... Emma kom för att rasta mig en sväng vid 19 tiden. Och jag som skulle varit på kalas kl.14 hos lillebror...:( Fy, vilken dålig syster jag e!

Igår va det arbete efter att ha försovit mig en sväng :s Sen tyckte Emma att jag skulle med ut i stallet. Precis som om hon inte fick nog av "hästar" i lördags natt...hahaha. Sen va det kaffe/te hos Mia. Inom Venedig och fick med mig en gyrosrulle som jag tryckte i mig utan problem framför Cityakuten.

Just nu sitter jag på jobbet och samordnar lite...
Snart e det Alla Hjärtans Dag :( och jag som tycker så mycket om den dagen egentligen *suck*

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag får aldrig nog av "hästar" o det vet du. Hehe..

2008-02-12 @ 17:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0