Helgen över...

Mmm, det va ganska kämpigt att jobba idag efter att man varit ute igår.
Hade mycket trevligt hos Dijana, där vi festade på ganska bra och rockade loss till Juggemusik på hög nivå! Sen bar det av till Grand, men färden dit minns varken Emma eller jag ;) På Grand va det väl så där, men jag hade ju mindre koll på mig själv... Vet bara att jag inte stannade till de stängde. Vaknade i morse av en bultande värk i min högra stortå, tror fan den e bruten! Haltade upp för att kolla så jag fått med mig allt hem. Undra hur jag lyckats bryta en tå? Det måste varit ngn heffaklump med stilettklackar som stämplat min tå.
Nu e man hemma igen efter en kvälls arbete. Tänkte gå och lägga mig nu. Har ställt klockan för jag ska upp och köpa biljetter till Where the action is, de släpps i morgon...

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0