Nystart...

Nytt år och nya projekt...
Kan väl va kul att skriva blogg. Ska iallafall ge det en chans.

Att man inte bara kan få sova... Den förbannade HISSEN väcker en hela natten igenom. Tänkte: "Ahh, provar med öronproppar", men det va ingen hit för jag har nog trånga öron eller ngt. Va mycket obehagligt. Så efter att ha vaknat typ varannan timme hela natten e man ju inte så JÄTTE utvilad. Så som pricken över i:et ska jag snart till tandläkaren...

Va ledig igår, passade på att fika med min Fes. Alltid lika kul... Va uppe hos mamma på hennes jobb med den gamla datorn och förde över allt från den hårddisken till min nya dator. Även om det mesta e foton på mig och mitt x så kan jag bara inte göra av med det. Han betyder för mycket för mig och jag e för sentimental av mig. Önskar ofta att jag inte va så mesig när det gäller mina vänner. Jag kan ta hur mycket skit som helst och ändå står jag kvar som vän. De som betyder ngt för mig gör jag allt för... Vilket oxå innebär att jag ibland blir trampad på :(

I morgon e det PARTY med Emma och Dijana. Men först ska jag jobba i kväll och i morgonbitti. Måste upp på stan och köpa det  jag hängde undan igår... va inte så mycket, lite nya underkläder.

Längtar, längtar till nästa lördag för då ska jag klippa och färga håret :) Det va länge sen nu. Brukar ju gå till Anette var 8:e vecka, men hon sa till mig sist att eftersom jag nu ska spara mitt hår behöver jag inte komma så ofta :(
Det e ju sant, men jag tycker om att gå till frissan!

Kommentarer
Postat av: lillafia

Va roligt att du me bloggar!

2008-01-25 @ 11:47:07
URL: http://meandmyshoes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0