I´m back

Hemma igen i tråkiga Sverige... Nä, nu ska jag inte va sånn! Men det e en helt annan atmosfär utomlands. Men det e skönt på ett sätt att va hemma bland sina saker. Har ju varken sett en tv eller dator på 2 veckor... Men det har varit skönt.

Italien va underbart och min Martin va perfekt resesällskap! Shit, va jag har skrattat dessa veckor *klick*. Och sovit ska vi inte snacka om, för det har jag gjort som aldrig förr. Va verkligen helt avslappnad, vilket e såå olikt mig. E ju energisk till 1000 annars. Men jag behövde verkligen denna vilan.
Vi har tagit varje dag som den kom och inte planerat så mycket. Varit ute med båt ngr dagar och kört runt hela Gardasjön en dag. Det e verkligen vackert där. Va i Verona en kväll och Venedig en annnan. Mycket vackert med alla gamla byggnader. St Markus-platsen vå så vacker på kvällen. Hoppade gondolfärden, e så förbannat dyrt.
Shoppingen va det lite sämre med, blev bara 2 par solglasögon. För det har jag ju inga sen innan... ;)
Igår va jag först en runda med emma i Balsby och sen en sväng på stranden. Men det va lite "jobbigt" på stranden :( Sen blev det fika med Dijana och sen en tur upp till Stalle och Göran. Åkte folkracebil med Stalle och SHIT va det gick! *wiiiiii* Han e bra min Stalle, en underbar vän som alltid finns där! Han e en sån människa som jag kan vara tyst med utan att det känns obekvämt.
Idag blev det plajan med Jennie, Rille och Maja. Sen va det fika med Dijana & Co, en runda på Mässen och hämtning av hundar. Ska va hundvakt nu när Stalle e i Stockholm och kör lacken av Trollet :) Lycka till!!

Bilder från Italien kommer sen...

        

        

        

Dagens lyckligaste:
Det som inte dödar dig, gör dig starkare!!

Kommentarer
Postat av: rachel

du verkar sannerligen va igång till 1000 hela tiden. Att du orkar :) hehe

2008-08-12 @ 00:31:21
URL: http://rachelehnevid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0