Veckan som gått...

I tisdags va jag ju på lekland med Maja och Jennie. Det va riktigt skoj. Inte för att jag lekte så fruktansvärt mycket...:)men Maja va nöjd. Hon blev sminkad som en fjärill med...







I onsdags va det först heldag med Martin och sen arbete på Mässen med Emma. Det va första ggn för henne, men det gick superbra!!

I torsdags tog jag och älsklingen bilen och skulle köra till Båstad. Men vid Önnestad gick vår dröm i kras, bilen kokade. Så det va bara att bege sig tillbaka till stan för att ta den trogna Polon istället. Väl där strosade vi nere vid hamnen och satte oss för att äta lite. Riktigt mysigt! Körde inom Gottelandet på vägen hem och köpte lite snask :)

Fredagen va det middag med familjen för mamma fyllde år, GRATTIS!! Va och käkade på Östermalmskrogen, riktigt gott va det. Sen va jag uppe på stan med Linda och en sväng på Artilleristens innergård. Trevligt trevligt! Blev en langos med på vägen hem.

Igår va det äntligen Tivolirock! Men först fick vi fara land och rike runt med nycklar och skit. Va väl på plats vid 15.30, då jag och Emma mötte upp med Ragge & Co. Sen kom Linda och Alle och festen va igång. Emma och jag delade på en Bag-in-Box men ingen av oss blev så speciellt berusade. Haha, vilken syn när H kom bärandes på en uppblåst soffa :)
Många bra band och underbara vänner gjorde dagen helt fantastisk.














Kommentarer
Postat av: Arbetskamrat till Jennie

HAHA, snygg bild på Jennie!

2008-08-05 @ 11:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0