Italien...

här kommer jag!!
Japp, det blev lite hastigt och lustigt bestämt över en lunch igår. Martin behövde bara fundera ngrtimmar och sen kom sms:et där det stod: "Förbered dig för Italien" wiiiii
Ska bli helt underbart att komma iväg till sol och värme. Vet inte hur länge vi stannar men det blir väl ca 2 veckor. Sen e det åter jobb! Men då kommer jag va fulladdad med energi. Ska bara sola och njuta av den underbara maten.
Lite komiskt e ju att när jag kom hem igår så hade hela låssystemet kraschat i huset, så man kunde inte komma in med sina tags. Ytterporten stod öppen så in kom man, men det va värre med källaren. JAg som behövde min resväska och boka tvätttid. Så nu ligger alla saker över golvet här och jag hoppas fastighetsskötaren kommer snart...

Nä nu måste jag organisera vidare...

Hmm, skulle behöva köpa en kamera med idag...


Kommentarer
Postat av: Rachel

Vad underbart med såna spontana semestrar!! avis Ha en toppensemester nu då! Jag tror inte du hinner hem till den 26 då men skulle du det så hoppas jag vi får se dig som gäst!

2008-07-17 @ 17:40:31
Postat av: Fia

Jaha, ha det så kul då... snyft, itne alls avis... snyft! Nej jag hoppas att du får det ljuvligt!!!!!pussen!!!

2008-07-19 @ 12:01:55
URL: http://meandmyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0