Lekland och häckklippare!

¨Mmm, vaknade av detta underbara ljud av ngn som klipper häcken nere på gården, 07.30! På allvar???
Somnade 04 så jag hade ju fått hela 3,5 skönhetstimmar. Idag ska jag på Lekland i Halmstad med Fisen och J J J. Undra vem som leker mest :S
Igår va jag ute och körde runder i ett par timmar. Körde bl a ner till Landöns hamn. Gick ner och satte mig på stenarna och bara njöt av utsikten och vågorna som sakta rullade in mot stenarna. Det va en underbar kväll att sitta där. Världens finaste regnbåge täckte himlen med... Funderade på att simma bort där den slutade för att se vad skatten bestod va. Antar att det e den största skatten i livet man finner där... LYCKAN!
Brukar ju göra sådana utflykter då och då. Oftast när det e mycket i huvudet som behöver sorteras. Det e mycket som snurrar där nu...:(
Sen blev det en sväng på stan med Världens Bästa Martin. Älgkebab och lotter! Fick iallafall 2 nallar som vi valde att göra till 1, hihi. Tog en kaffe/latte med på Fenix, Love spelade där. Riktigt mysigt. Älskar dessa ljusa sköna sommarkvällar. Tänkte som vanligt inte på att jag inte kan dricka kaffe/te på kvällen för sen e jag sååå PIGG! Men 04 va sista gången jag kollade klockan, så efter det somnade jag. Hade ett gäng grannar som satt på balkongen och va ganska högljuda från 03 och frammåt. Men det e bara kul att det e lite rörelse här. Ser ju knappt ngt folk annars.

Nä, nu e det duschen som gäller. Resesällskapet kommer om 1 timme.

Vacker utsikt



Dagens lyckligaste:
Utsikten


Kommentarer
Postat av: Fia

Hej Lady Di! skulle du vilja gå in och läsa inlägget varför och kommentaren till det, är det så folk tycker om mig på hhemmet? knäckt puss kram!

2008-07-09 @ 11:29:33
URL: http://meandmyshoes.blogg.se/
Postat av: Fia

Tack, det är ju inte så jag känner mig, måste försöka få reda på vem det är...

2008-07-09 @ 18:29:08
URL: http://meandmyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0