Ångrar sååå...

att jag tog på mig att rasta hundarna idag! Tänkte ju logiskt att det va bäst att jag tog dem precis innan jobbet så behövde de inte stå så länge till Stalle kom hem. Men när jag skulle köra dit öppnade sig himlen och det VRÄKTE ner. Satt och tryckte lite i bilen innan jag vågade mig ut. Hade ju varit så duktig och tagit på mig VITA TYGSKOR! Smart... Upp och ut med Helan och Halvan, shit va blöta de små stackarna blev.
Sen va det jobbet som gällde till 20.45, va en lugn kväll på Dårhuset. Nu sitter jag med morgonrocken framför TV:n och mumsar gottis! Fuskade med lite idag genom att ta semester redan på söndag *oops*...

Igår va jag med Tjärnvall, Anders, Mårten, Paulina och Dijana på Banken och käkade lite. Men först kollade vi in alla bilarna på Stora Torg. Många fina gamla bilar. Hittade en bil jag ville ha, en Cooper, eller Mr Bean-bil som jag säger. Skit tuffa! Träffade min favvo-bror med, Ragge.

Nä, nu e det film på TV som gäller.

Dagens lyckligaste:
Ett SMS från en vän



Kommentarer
Postat av: Veronica

Satt och läste lite tillbaks, jasså du är från Kristianstad :-)

Då kanske man har träffats i affären eller ut eller något kanske :-)

2009-02-16 @ 17:09:10
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0