Listan!


Har du pojkvän/flickvän? Nope
Är du kär?  Tycker om ngn
Hur tidigt stiger du upp? När jag jobbar blir det 06.40
Vem/vilka vet mest om dig? Tobias, Emma och Fes
Gillar du att slåss? Aldrig
Vad ska du göra ikväll? Så lite som möjligt
Har du utländska föräldrar? Nää
Var har du ont? Haha, i hjärtat kanske
Är du bra på att måla? Verkligen inte
Vem kramade du senast? Tjärnvall tror jag
Vad längtar du till? Sommaren ska ta fart
Sparare eller slösare? E bra kombination
Bio eller promenad? Prommenad
Är du kittlig? Nää
Rädd för insekter? Nope, men maskar hatar jag :(
Anser du att du är stark? Inte muskelstark, men...
Nämn något som gjorde dig glad igår: Fest med Dijana
Vad gjorde du kl 8 i morse? Sov som bara den
Vad har du druckit idag? Brämhults apelsinjuice
Vad var det senaste du åt? Godis
Vad var det senaste du köpte? En kebabrulle
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ABSOLUT! E en riktig romantiker
Vad gör dig glad just nu? Att jag har semester och ngr riktigt fina vänner
Humör just nu: Bakis, men det e inget humör, Hmm...
Sommarplaner: Sola bada och festa
Gillar du att sjunga? Haha, ja men jag e riktigt kass på det
Vad längtar du mest efter just nu? Solen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0