Märkligt...

Det hände ngt sjukt märkligt i söndags. Visst jag va bakis, men hela kroppen kollapsade när jag gick hem från stan. Kunde inte stå eller gå och fick slänga mig på en bänk. Svettades så klänningen blev alldeles blöt och hjärtat slog i 190. Lunde inte få upp mobilen så jag kunde ringa ngn. Halvlåg kvar på bänken en stund och sen tvingade jag mig själv att ta mig hem. De 200 m kändes som ett maraton. Kan inte förklara hur det kändes, men typ som om kroppen höll på att bli förlamad :(. Kastade mig in i hissen och kravlade mig in i lgh. Väl inne kastade jag mig på toalettgolvet där jag blev liggandes med hjärtklappning och svettningar utan dess like. Efter en stund kröp jag in till min säng där jag la mig under täcket och frös. Jag frös så jag skakade tänder! Hela kroppen bara kollapsade TOTALT!
Som tur e, eller det e ju inte tur, så har det hänt mig en gång innan för typ 2 år sen så jag kände igen det och visste att det skulle gå över. Men lite rädd blev man allt!! Ville ringt B, men det går ju inte...:(

Kände av lite idag när jag va i Malmö, skakade när jag skulle ta upp kort eller pengar, Ngt e nog fel...


Kommentarer
Postat av: Fia

Eh, det låter inte så bra, lady Di, du måste va rädd om dig!

2008-07-01 @ 18:10:15
URL: http://meandmyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0