Sex and the city

Vaknade i morse och kände på mig att detta inte skulle bli ngn bra dag. Kände mig irriterad och helt slut i huvudet. Varrnade de andra på jobbet så att de inte skulle bli utskälda i onödan. Det  e inget vidare att vakna så...
Dagen va lång och dryg på jobbet, men snälla Linda skickade hem mig 2 timmar tidigare :)TACK! Upp på stan för att möta upp Dijana och Emma. Det va 2 veckor sen jag träffade henne sist, det känns väldigt märkligt. Kunde inte titta på henne idag, kände tårarna hopa sig... Kan inte riktigt förklara, men jag känner mig bortglömd och bortpriorietrad  *suck*
Vi gick på bio för att se Sex and the city. Känns lite som det va fel dag för den.... För jag grät genom halva filmen. För kärleken, den underbara vänskapen och krossade hjärtan. Vilken "sucker for love" jag e!!


När bion va slut och vi gick ut så satt Fia där och väntade på nästa föreställning. Hon skrattade lite åt mina rödsprängda ögon och sa att det va en till som kom ut gråtandes, men det va en som va gravid! Vad ska jag skylla på???

Jaja, efter regn kommer solsken, sägs det ju. Men...

Will I ever get a happy ending?


Kommentarer
Postat av: Fia

Yes you will have your happy ending!



Jag kan meddela att jag me grät, snyftade och snoret rann, fräsch, men vad ska man göra, den va ju sååååå lovely!

2008-06-24 @ 14:43:19
URL: http://meandmyshoes.blogg.se/
Postat av: Fia

Ah! Tack så mycket!

2008-06-26 @ 07:07:39
URL: http://meandmyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0