Snart semester...Wo ho!

Mmm, nu e det bara 3 arbetspass kvar... Tråkigt bara att jobba helgen. Men sen e det 4 veckors semester. Hoppas verkligen att denna sommaren blir bättre än förra, både vädermässigt och själsligt.
Häromkvällen när jag kome hem stod det e folkabuss här på innergården på gräsmattan och 2 killar hade ett stort bröjje med att få upp ett tält. Det va ganska underhållande att titta på. Men man kan väl inte tälta var som helst??
Snart klippning med, fast det e ju inte så spännande när man har håret på utväxt... Tycker inte det händer så mycket nu på längden. Vet inte om håret har stannat i växten?? Skulle färgat med, emn det känns meningslöst eftersom jag inte vill bli ljusare och håret bleks ju ngt fruktansvärt på sommaren. Så kasta pengar på en mörkare färg känns ganska blä. Det får vänta till hösten. Tänket slänga i en egen toning när jag får panik på det ljusa.
By the way... så tänkte jag nog gå och se Sex and the city filmen igen! Tyckte den va så underbar.
Christianstadsdagarna börjar snart, enda gången denna staden lever efter 18.00 på kvällen. Tivolirock e riktigt bra i år :)
Synd bara att alla mina rockkompisar e typ gravida. Men jag brukar rekrytera nya varje år :)
Gjorde en kroppsskrubbning idag för att få bort all gammal hud så nu e man vit igen, hihi.
Snart får jag min inpackning med så mitt hår kan få lite liv igen, e sååå torrt.
Nä, nu ska jag hoppa i lite kläder och hojja upp på stan. Har hängt undan en kjol på H&M som bara e så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0