Aptrött!

e jag nu!

Denna vecka har bestått av jobb. I lördags va det födelsedagsfest hos Roger. Jag, Jennie och Emma valde att bidraga med vår närvaro. köpte en JD till honom för det vet jag att han gillar! Festen va en riktig höjdare med mycket trevligt folk. De e bara sååå sköna, hela bunten. Sen bar det av till Grand där danseskorna fick jobba röven av sig...
Hmmm, jag vet en som "pussades" lite den kvällen, men jag får inte skvallra! tihi
Vi hade iallafall riktigt kul den kvällen.
På söndagen blev det efter mycket velande Rosegarden kl 15. Det va frukost/lunch/middag med Emma och Dijana. Sen va det bara skönslapp på suffan!

I går va det middag hos Olofsson med Italiensk buffé och rödvin. Kände att det fick bli ganska lugnt eftersom jobbet vänta på mig 07.00 idag. Men Annika fick ett ryck att vi skulle ut i stan så så blev det. Ut i snön och in på Banken. Där va det ganska mycket folk faktiskt. Kände inte av ngn större berusning och tänkte att "jag kan nog köra i morgon"
Kom i säng vid 03 och klockan ringde 06.30. Då trodde jag fan inte det va sant. Hade ju precis stängt ögonen. Satte mig upp i sängen och kände hur allt bara snurrade. Jag va riktigt FULL! Herregud, jag kan ju inte köra, slog det mig. Ringde en jobbarkompis som hämtade upp mig. Ah, det va riktigt illa idag på jobbet. Till råga på allt så hade vi en skitdag, där allt bara strulade och vi fick stressa ihjäl oss. Det e svårt att stressa när allt går i "slowmotion".

Just det! jag och Emma förlovade oss igår på Maxi. Köpte ursnygga ringar i automaten för 5 kr. Men vi tog 4 ggr för att få en ring som passade. Hehe, folk trodde nog inte vi va kloka när vi stod och höll ihop våra händer för ett förlovningsfoto med mobilen.

I morgon e det JULFEST på en polares företag. Ska bli riktigt skoj. Jag, Emma och Dijana fick uppdrag JULSKINKA till julbordet. Så det ska jag fixa imorgon på dagen. Måste köpa strumpbyxor mä. Undrar om man kan byta in ett par gamla...hmm. Konsumerar väldigt mycket strumpbyxor. Ska slå in våra julklappar med. Men jag orkar ingentig idag, e helt off.

Dagens lyckligaste:
Min och Emmas förlovning

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag älskar dig min älskling.. Nu måste vi ju gifta oss inom ett år ju.. =)

2008-03-21 @ 18:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0