Det blir inte alltid som man tänkt sig...

näää, verkligen inte. Hade ju tänkt städa hos Marre idag, men va hände? Jo, jag SOMNADE på soffan! Klant!

Men som tur e jag ledig hela dagen i morgon och kan städa då. Ska ha Grisen mä i morgon *smack*. Sen kommer Martin hem på fredag morgon och då ska det va skinande rent. Hoppas han blir glad...
På lördag blir det Partaj igen. Skulle ju vara julbord på Spolarna men det ser inte ut att bli så, för han som skulle fixa det har bara en halv hjärna och då råkar det vara den halvan utan minnesdelen! Karlar ska inte anordna fester, för de e inte så bra på det.

Just nu saknar jag ngn som kan pilla i mitt hår :(

Dagens lyckligaste:
E fortfande väldigt ledsen och därför blir det inget här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0