It´s all about Glans!

I lördags va det julfest på Spolarna, med allt vad det innebär. Jag, Dijana och Emma bidrog med skinkan till julbordet. Martin och Kalle hade dukat långbord i hallen och där va julgran och ljusstakar. Duktiga de e...
Vi tuggade och drack för glatta livet. För dricka fanns det i mängder. Synd bara att det inte fanns "blannevann" så det räckte... Usch, blandade grogg på Baccardi Razz och Påskmust, det va INGEN höjdare! Men va fan gör man inte för fyllan, haha. Det va enr iktigt trevlig fest, med mycket nytt folk. Synd bara att en viss idiot förstörde min Emmas kväll. Du e inte ens värd att ödsla en tanke på...Bara så du vet!

Veckan som gått har hittills varit ganska sömnig. Vet inte varför jag e så förbannat trött? Men det ska bli så skönt att slippa all jävla ljud hela natten. Igår va det Johan Glans på schemat. Jag hade bokat bord till oss 7 som skulle gå, på Taste. Har aldrig varit där innan, men jag rekommenderar det starkt. Deras drinkar va MUMS!
Helt underbart att ha sånna vänner! Man e lyckligt lottad...
Efter att ha inmundigat maten som, by the way, Martin bjöd mig och Emma på *love*, så bar det av till Teatern. Där skrattade vi så jag knappt fick luft! Låg typ dubbelveken i Jennies knä. Rille hade tur som bytte plats med Jennie i halvlek. Glans e bara såååå SKÖN! Fan, va bra det va. Jag säger bara: "Har du ont i huvudet? Gå och bajsa, det hjälper"

-Här kommer tårta, på en spade!

Dagens lyckligaste:
Älskar mina vänner


Kommentarer
Postat av: Josephine

Haha...Glans va bäst. Kunde verkligen se honom insmörjd med sololja på badrumsgolvet :"snälla pappa, filma inte"

2008-04-02 @ 16:16:48
URL: http://victorandjosephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0