Maaalmööö...

Dit tar Polon oss idag! Mig, Emma och Linda.

Veckan har bestått av jobb, en värdelös kurs och en massa städande hos Marre-Mus. Fattar inte att man kan spara en sån massa skit. va och kollade på film häromdagen hos en vän som legat i ide nu ngr månader. Minns inte när jag skrattade så...
Har tagit på mig att handla till vårt personalrum på jobbet på IKEA, men nu undrar jag hur jag ska få hem allt i min lilla lila POLO :S...*suck*
Jaja, det löser vi med att Linda får sitta på taket. Eller så kan vi ta med en kundvagn som vi binder efter bilen som hon kan sitta i...hihi
Först blir det Malmö stad för att spendera lite guldpengar och sen IKEA. Efter det väntar en fylla här hemma på oss. Jag som har gjort en såååå bra låtlista!!! :) Sen ska vi allt "digga" vår fina dans på Grand. "Let the music play on...."

Näää, nu ska jag se om jag hittar ngt mellan de tumma hyllorna i kylskåpet...

Dagens lyckligaste:
Björnen har vaknat

Kommentarer
Postat av: Fia

Blev de nåt shoppat då?

2008-03-02 @ 21:08:04
URL: http://meandmyshoes.blogg.se
Postat av: Fia

Åh maten va mycket lyckad, och för att inte tala om drinkarna, apeach of heaven va perfekt!!!! mumma! Thailand va underbart, synd bara när man kommer hem och färgen liksom bara försvinner i ett nafs! suck!

2008-03-03 @ 07:19:32
URL: http://meandmyshoes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0