Moovin moovin moovin...

Mmm, det står på schemat den 1 maj. Ska tillbaka till min gamla adress igen. Dyr som attans, men va fan gör man? *snyft*
Veckan har bestått av jobb jobb och lite jobb till. Ska snart iväg igen och servera. Men det e ju roligt så då känns det inte jobbigt. sen e man ledig i helgen och på lördag e det fest hos Roger. Ska bli riktigt roligt. Det e inte varje dag man festar med dem.
Va på fackmöte igår för det hade utlovats GRATIS mat och som fattig singel så tackar man ju inte nej...hehe. Hann med en fika med Jönnson oxå innan på Nya Fenix och en snabb sväng på stan. Hittade en morgonrock på Hemtex som jag e lite sugen på. Ska nog inhandla den i morgon.

Tycker bara det e så förbannat tråkigt att FLYTTA!!! Packa ner och packa upp! Har ju flyttat 3 ggr förra året. Åååå, flyttstäda e bajstråkigt!
Men, men, lgh e ju fin.

Nu ska jag hoppa i duschen för att sen fixa till mig innan arbetet kallar.
Ha det

Dagens lyckligaste:
Tanken på vilka underbara vänner jag har

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0