Om man ändå hade kunnat...

SOVA!!!!! Det hade varit helt underbart...
Men näää, vaken lika tidigt som alltid. Kan kanske bero på alla dessa drömmar, helt sjuka. Fattar inte att min hjärna orkar röra ihop det på detta viset. Men den som va nu i morse va väldigt obehaglig med att jag fick bevittna ens död. Sen va jag jagad av en massa människor. Ahhh, det e så kompicerat att man kan inte reda ut det igen.

Nu e min Marre hemma igen, han ringde för en stund sen. Han va sååå glad för sin välstädade lägenhet. hade aldrig varit så fint sa han. Vi skulle ta en frukost ihop sen när han hade vilat en stund. Usch, ska jobba ikväll. Inge kul alls!

Igår hade jag Grisen hela dagen, han e så gos!! Han va med mig på stan och shoppade lite nytt till Marres lgh. Emma va med mig och slängde skräp på Spolarna där vi även tog en kaffe med Calle och Lisa. Även Eliot va med, men han fick va utan kaffe.
Körde hem med honom till Smartin där jag stannade en stund och traggade skit!! Att det finns människor som e så sjuka i huvudet! Det är för mig en gåta... Men lycka till!!! Det behöver du...

Det ser ut att bli en ganska fin dag idag?! Vågar inte öppna persiennerna ifall mitt öga lurar mig och att det faktiskt regnar... Hmmm, försöker snegla ut genom springan mellan fönstert och rullgardinen.
Ska nog ta och inhandla en maskara idag, förutom inköpen av alkohol och strumpbyxor.

Nää, nu ska jag ringa min Emma!

Kram D

Dagens lyckligaste:
Martins tacksamhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0