wöking wöking...

I helgen va det fest hos Tjärnvall med allt va d innebär. Jag och Anna tröttnade på att vänta och dönade bort till Grand själva. Väl där, va det röjj röjj! Hihi, Anna "lånade" en drink i baren som vi skulle dela på. Men det va nog det dummaste jag kunde göra för det va ROM OCH COLA! Och det e INTE gott... *urk*! Efter den va det kört för min del, blev såå illamående. Gick hem redan lite efter 02. Somnade som en sten som vanligt.
Aj aj mitt huvud!
Söndagen va väl som alla andra söndagar, trist med inslag av skallebank. Jävla mobil! Den la av helt idag.

I går va jag ledig så då passade jag på att tvätta. Sen gav jag mig upp till The Phonehouse och lämnade in min totalt kraschade mobil. Bajs, alla mina kontakter ligger ju i mobilminnet och inte på SIM kortet. Fick en halvdöd lånemobil som höll i hela 2 timmar...YEAH! Körde och tvättade bilen med Karlsson och sen städade vi dem på Spolarna. In till stan igen för att återlämna heldöd lånemobil, då säljaren säger att de inte har ngn annan. "Hmm, men nu råkar det vaar så att jag har en försäkring och då ska jag ha en lånetelefon. "
"Mmm, men vi har ingen"
"Då får du trolla fram en"
"Men du förstår väl att jag inte kan trolla?"
Men då kom butiksägaren ut med en mobil i handen och sa: "Ge henne denna"
Konstigt, han kunde trolla!
Sen stack Karlsson till jobbet. Och jag försökte minnas lite nummer som jag kunde lägga in i min helt tomma kontaktlista. Tur man har lite sifferminne. Skrev förresten på kontrakt idag på lgh.
Asdyr 1:a, men va fan gör man!!!

På kvällen blev det vitlöksbröd, kräftstjärtar och dippa hemma hos Stalle i sällskap av filmen "into the wild" eller ngt liknande.

Idag har jag varit hos läkaren som misshandlade min arm när de skulle ta prover. Så nu har jag asont i min biceps, typ kramp. Hon trodde kanske hon kom åt en nerv när hon kretade runder för att få ut lite blod.
Nu ska jag snabbt sminka mig för att sen bege mig till nästa jobb!

Dagens lyckligaste:
Min fina klocka

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej Ladi Di! en stenålders fråga, kommer du ihåg när jag jobbade på h-hem och du lagade fika typ en paj med
creme fraiche och ananas kross? eh, kan du något recept till den? ska nog snart komma och botanisera hos dig och dina recept! du tar väl fram dem när du flyttar! kram kram kram!

2008-03-13 @ 19:55:25
URL: http://meandmyshoes.blogg.se
Postat av: Fia

Åh va snällt! men det är inte bråttom, bara kom att tänka på den idag när jag åt lunch, så supergod, mums!!

2008-03-13 @ 22:24:57
URL: http://meandmyshoes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0