Hate to say I told you so...

Ledig idag efter en ganska sömnlös helg. I fredags jobbade jag till 21 och sen va jag med Dijana på Banken för att dricka ett par öl. Detta paret förökades till det dubbla och berusningen smög sig på... Hade Värmlänningar vid bordet bredvid som vi snällt skålade med under kvällen. Senare delen av kvällen slog vi ihop våra bord och skrattade som idioter åt Leif/Ulf och hans polare. Va t o m en sväng på Class för att visa mina danssteg på hela golvet. 
Skulle  ställa klockan eftersom jag skulle upp och jobba, men det glömde jag. Som tur va hade jag tiggt skjuts med Annika så hon ringde när hon stod nedanför och då vaknade jag, BERUSAD! Hmm, inte riktigt enligt planerna. Iväg till jobbet trött och illamående som bara den. Till det hela hör att jag jobbade delad tur den dagen så det va extra kämpigt.
Jobbade till 15 igår och sen tonade Karlsson mitt svinto, lite bättre blev det iallafall.

Va och lämnade blod idag så nu e man lite öm i armen. Sen blev det lunchbuffé med systrarna Karlsson. Hittade mig en bunke klänningar idag med. På H&M så klart, var annars? Hängde undan dem till morgondagen i hopp om att mina obefintliga pengar ska föröka sig under natten. Ska snart köra och hämta Grisen så ska vi köra och städa min gamla lgh.

Ibland blir man chockad över ens egen reaktion. E helt införstådd med vissa saker och tycker att tanken att det kommer bli så e helt ok. Men när det väl blir så, då reagerar man helt annorlunda! Själen e klart skum. Hjärtat likaså... Men men Life goes on, cause it has to.
Vad e väl en bal på slottet?

Dagens lyckligaste:
Finns det hopp?

Kommentarer
Postat av: Todde

Helt ok nybörjar kamera

2008-05-20 @ 19:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0