Lila faran....

japp, nu e den lila igen och inte smutsgråsom den varit ett tag. Och detta kan vi tacka VÄRLDENS BÄSTA MARTIN för... Polerad och allt! Han e snäll han.
Igår va jag ledig och städade klart den gamla lgh, dötrist. Men nu e det besiktning på måndag, hoppas den går igenom trots golvet :S Körde en snabbis till Balsby och solade typ 45 min. Sen va det fikadags med Fes... E så glad för hennes skull!! På kvällen va jag en svängom på H&B och drack 2 cider med Tjärnvall & Co.
Har precis kommit ut från duschen och ska stryka min blåsa för kvällen. Sen kommer Karlsson och hämtar mig för vi ska på Schlagermiddag på Österäng. Blir nog skojskoj...

Ses i dimman!! :)

Dagens lyckligaste:
My shiny car

Kommentarer
Postat av: lisa

Ha en trevlig kväll! :)

2008-05-24 @ 17:35:41
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0