Min älskling!

Henne va jag dum vid i lördags! Sorry, älsklingen. Men jag gör det bara för att jag älskar dig och vill att du ska ha en BRA kille. Du e värd så mycket mer... Love U.

I lördags va jag, Karlsson och Dijana i Bromölla i Norreskogen och vållgästade Jenny, Daniel och barnen. Shit, va varmt det va. Gick knappt att sitta i solen vid stugan, va som en bakugn. Sen körde vi och shoppade lite frukt till kvällen. Jag och Dijana gick upp på Bagels och drack lite öl, det va nice. Sen va det hem och duscha och förbereda inför balkongpartyt. Jennie anlände först och sen droppade de andra in lite senare. ´Det va riktigt mysigt att sitta där ute. Hade tända ljus och datorn med musik mä. Sen råkade väl Diana missbedömma lite hur mycket som e vettigt att dricka...hmmm. Ja ja, det e alltid lätt att va efterklok.

Vaknade på söndagen och va ganska så säker på att det inte hade blivit ngn utgång för min del, men stämpeln på armen talade emot mig.  Men visst, man kan ju alltid försöka hänga in sina SKOR i garderoben på GRAND, haha. IDIOT!
Hem kom jag iallafall och skorna likaså, fast inte på fötterna utan fint vilandes i min väska.

Söndagen bjöd på frukost i gräset med min Karlsson. Det e ju tura tt hon inte lyssna allt för mycket på mig i lördags. Älskar ju henne. Vill aldrig förlora henne.
Sen hojjade vi till Österäng för att pumpa cykel och sen trampade vi för glatta livet till Balsby. Det va såå mycket folk där. träffade Fes, Katja, Peter och barnen. Somnade till en snabbis mä. Hojjade till Österäng igen där vi delade på en pizza. Riktigt god va den mä, inte alls så flottig som pizzor kan va.

Så nu har man fått lite färg iallafall och ser inte sjuk ut längre. Nu e det bara ögonfransarna mä som ska bli normala. Ser inte så ljust ut på den fronten *grr*

Veckan bjuder på jobb, typ hela veckaa. Plus ett servitris jobb på onsdag kväll. Ska hämta min gris idag mä, va längesen jag hade honom nu. Usch, måste ta tag i städningen i den gamla lgh mä. Men jag tror Karlsson kanske hjälper mig lite...

image11

Gammal bild men vi e lika kära nu!! hihi


Kommentarer
Postat av: Fia

Nej jag köpte gama cp 1 på baresso.se 595, helt ljuvlig är den!

2008-05-14 @ 17:20:20
URL: http://meandmyshoes.blogg.se
Postat av: todde

plåtar för bladet ...
du
nu säljer den en billig kamera på el giganten
som passar dig
nikon d40

2008-05-19 @ 15:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0