Moovad

Mmm, nu va det klart! Har flyttat österut...
Det gick väldigt smärtfritt i o m att man har så underbara vänner. Va inflyttad och klar på typ en timme. Tur man hade arbetsledaren "Stalle" som organserade det hela. Vad skulle vi gjort utan honom? Då hade vi kanske fortfarande burit lådor.... hihi. Men TACK alla som hjälpte till!
Hmm, nu till det största problemet: Hur fan ska jag få plats??? Oh My Gaad, säger jag bara.
Som vanligt va det saker som strulade. Har inget bredband, fast det e typ minst en månad sen jag ringde om flytten. Sen tänkte ju jag vara duktig och flytta så mycket jag han innan det stora flyttlasset skulle gå. Men då valde hissen att STREJKA! Som tur va gick den igång tills det va dax med det stora. Resterande av kvällen försökte jag trycka in så mycket som möjligt i alla skåpen. Men här e en del över...
Konstigt att man lyckas få en sladd över som ska va ngnstans mellan TV och DVD...hmm. Men jag får fan inte dit den hur jag än gör.
Har inte sovit så bra i natt, har bara legat och försökt få ihop var jag ska ha vad. Har varit underbart väder idag och jag va en snabbis på stan med Karlsson och hennes systerdotter. Sen begav jag mig ut på jakt efter ett duschdraperi. Men det finns fan inte att infinna ett snyggt sådant. Så har ngn ett tips på var det finns snygga duschdraperi så e det välkommet.
Nu kommer snart Karlsson...
By the way, permanenta ALDRIG ögonfransarna!!!! Om man vill ha spindelben till fransar så kan man klart göra det... Det får jag stå ut med i typ 6-8 veckor. JIPPI!

Dagens lyckligaste:
All hjälp jag fick igår 

Kommentarer
Postat av: mingla

Håller på med ett skolarbete om just bloggning. Tänkte fråga dig ifall du har varit med om blogg-mobbning någon gång? Vore snällt om du ville svara. :)

2008-05-03 @ 20:01:13
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0