Varför e jag förlovad med en MUPP?

Tja, det kan man undra... Tur hon har sitt utseende,så vi kan kompletera varandra! Haha...
Världens drygaste och mest irriterande dag på jobbet. Att det finns så många idioter på ett och samma ställe.
Har precis kommit hem till Karlsson, ska hjälpa henne fixa mat och kaka till imorgon. Hon ska ha födelsedagskalas då. Blev ju 25 år igår! HURRAAAAA!
Det står kall kycklingpaj, tacopaj och cheesecake på menyn. Men jag fick skicka iväg henne igen för att hämta bunkar så vi kan vispa allt till cheesecaken och matberedaren till pajdegen. Tur att jag har allt sånt skit. Men hon hade minsann en ELVISP! Alltid ngt...
Helgen bjuder på arbete och hundvaktning. Ska ha Grisen hela helgen för Stalle ska ut och "shake that booty" på en kryssning. U goooo Martin! Hehe
Nä, nu e det dax att ta tag i allt arbete som vi har framför oss.
image12

Puss och kram

Dagens lyckligaste:

Min Gris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0