Bultande fötter och hundförsvinnande

I veckan blev det fika med Dijana, har inte träffats så ofta på sistånde. Men nu fick vi ha lite "catch up" tid.
I fredags va jag hos Jönsson och käkade frukost med världens bästa Fisen. Sen va det  jobb hela kvällen. Kollade på Idol mellan vaven och undrar när den förbannade Johan ska åka ut?? My God!
I lördags va det jobb på Hemmet 7-15 och sen fortsatte det på M 17-03.. Shit My God, mina fötter sen. Kastade mig i duschen när jag väl kom hem. Sen va det ett helvet att somna. Sov uruselt hela natten. Så igår kände jag mig riktigt bakfull fastän jag inte fått i mig en droppe alkohol. Gick som i en trans hela dagen. Skrattade som en liten fjant åt trams. Men man har ganska kul då. Saknar min gamla bakfylledagar med min Emma :( Fast jag saknar ALLA mina Emma-dagar. Men det e väl bara att acceptera att människor går vidare och man kan inte ha dem kvar hur mycket man än vill. Jag som sällan e egoistisk e det i sånna fall. Vill ha kvar de människor jag älskar och som betyder mest för mig. Men tyvärr bestämmer inte jag detta :(
Men du ska veta att jag saknar dig Emma! JÄTTEMYCKET!
I natt har jag drömt att jag passade Fille och vi va ute bland en massa folk och när vi kom in i hissen så  hade ngn skurit av kopplet och Fille va borta. Shit, va jag letade och kallade. Vågade inte ringa till Stalle och berätta. Hittade en massa hundar med samma färger som Fille med det va aldrig han. Usch, va hemskt det va. Hittade en hund som höll på att drunkna i en pool som jag räddade men det va inte heller Fille.
Idag blir det fika med jättegravida Fes, hon e så fin med sin mage. Får se om jag har rätt att det blir en flicka. Ska pinna uppom med min klänning till skräddaren och se om de kan rädda den. Köpte förresten 2 andra klänningar i veckan, på HM så klart. Sen har jag ju beställt en hel del med... Så duktig så, på att spara sina pengar till den där resan. NOT

Denna blev det och en till som jag inte hittar bild på.

På onsdag e det frukost på Sandhem med Annika och sen jobbar man kvällen. Fredag ska jag till mitt favvoställe och käka med Jennie och Rille. Känns lite konstigt att gå dit utan B.
Sen på lördag ska jag, Tina och Olofsson ha mat- och vinkväll. Ska bli så kul. Jag har sagt att jag kan ansvara för desserten. Tänkte kanske gör 2 olika. En vit chokladpannacotta och en Creme Brulé med rabarberkompott. Vi får se.
Nu e det duschen som gäller. Måste hinna upp till skräddaren innan fikan.

PUSS
D


Kommentarer
Postat av: Linda

Hon saknar säkert dig oxå, tror du inte det?

Hon e bra konstig annars... =)

Massa pussar o kramar

Miss u D

Snart dax att träffas, va ju ett tag sedan.

<3<3

2008-11-17 @ 15:22:18
URL: http://annorlinda.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag fattar inte, varför träffas ni inte, det är ju inte som hon gått och dött.....?



kram kram

2008-11-20 @ 21:46:52
URL: http://meandmyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0