Power-shots och extra jobb

Veckan som gick, den gick som bara den. Jobbade extra både tis, ons och fredag. Sen va det dop i lördags. Det va Björnes flicka Leonora som döptes. Jag gick dit med Stalle, Emelie och Cibbe. Först va vi i kyrkan i Önnestad och sen i församlingshemmet. Alltså att folk inte kan göra ngt åt sitt utseende. Visst man får se ut som man vill, men man behöver ju inte förvärra situationen. Björnes syster hade typ slappekläder och mina absoluta favoriter, FOPPATOFFLOR! Rosa med... Det har man väl för fan inte på ett dop?? Men det va underhållande.
Kl. 16 va det fortsättning i Vinslöv med fest. Mycket trevligt men alldels för tidigt att börja dricka. Stalle tyckte vi behövde börja med Power-shots, som då visade sig vara hälften sprit och hälften Red Bull. Så när kl va 19 va man bra i gasen. Jag fick lift med en husbil in till stan vid 21 tiden, för då mådde jag inte hallon. Då bra det av till Paulina och Mårten där Tjärnvall befann sig. Det blev mest vatten att dricka där för jag behövde verkligen inget annat. Hade en så sjuk hicka med halva kvällen. Borde finnas alkolås på mobilen, det hade jag behövt den kvällen. Tack alla snälla som inte svarade!!! Ni klarade er undan ;) Jag mötte upp Stalle och Emelie vid 23 då vi fortsatte festa hos Roger. Sen bare det av till Grand där det knappt hade hunnit komma ngt folk. Träffade Tjärnvall & Co och tog ett par shots med dem. Sen kände jag att det va nog dax för mig att gå hem.
Söndagen spenderades mestadels i sängen och sen va jag en liten sväng hos pappa för att fira Fars-dag.
Nu e det Vänner, my favorite.


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag tycker du ska gå till carina, hon är grym! www.carinajeppsson.com

2008-11-14 @ 10:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0