Träden sjunger...

...snart e hösten förbi och vintern träder in.
Det e mysigt när det e riktigt kallt att krypa ihop i soffan med ngn man tycker om och dricka en kopp rykande hett té.
Det där att tycka om ngn... Det e inte alltid så lätt. Man håller så fruktansvärt hårt i sitt lilla hjärta att man troligtvis skrämmer bort den man tycker om, i rädslan att bli sårad. Istället  står man kvar med sitt lilla hjärta men utan ngn att ge det till. Varför vågan man bara inte älska? Om det sen skulle vara fel, så kommer det ju gå över, det vet man. Men man vet oxå att det gör förbannat ont under tiden. Jag e rädd! Verkligen rädd att älska ngn. Innebär det då att jag ska va själv istället? Vem orkar stå kvar och kämpa för min kärlek? Vill bara få va lycklig igen. Eller vill jag verkligen det?? Det e det jag inte riktigt vet. Man måste våga för att vinna, heter det ju. Men om man inte vågar då? Då vinner man aldrig. Hur lär man sig att våga? Vill våga!

                                                                

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-11-04 @ 17:00:44
Postat av: "LOVE GURU"

Inget man lär sig, de e bara o våga. KÄNN inte efter så mycket bara ÄLSKA. Alla har rätt till det, bara ta för dig! Det gör alla andra. Du förtjänar att bli LYCKLIG & att få ÄLSKA.

2008-11-04 @ 17:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0