*Host host*

Usch ja, då va man hemma från jobbet idag. Det finns fan ingen tråkigare än att bara va hemma en hel dag. Jag har myror i kroppen!
Va ledig igår så det blev en tripp på town. Hittade faktiskt lite kläder på MQ. Ni som känner mig vet att detta sällan förekommer då jag sponsrar hela min förmögenhet till H&M. Nu e ju bara problemmet den ännu mer tomma plånboken... Hängde undan till idag i hopp om att ngn skulle ha lagt pengar i min plånbok inatt. Men där e inga ännu så länge. Ska se om jag kan hitta ngr slantar i ngn gömma...
Efter stan blev det besök hos Andersson/Nilsson. Härligt med arga barn :)
Igår kväll va det hockey igen, Hör och häpna... Denna gången va det inte så tråkigt alls, nästan roligt. Hade med mig Tina, Ulla, Jennie och Rille. Träffade Bias och min Fis med. Sen kollade jag på Världens Härligaste Män, hade ju sett på reklamen att Martin Nygren skulle va med. Tänkte att detta kan man bara inte missa. Sen va det sängen efter en pratstund med M.
Sen vaknade jag och kunde inte andas genom min näsa för den va heltäppt :( Behöver ju upp på stan och köpa mina kläder för mina icke befintliga pengar. *grrr*, hatar att va sjuk. Borde väl va hemma imorgon med men det kostar så förbannat med. Ringde en tjej från Mary Kay innan och ville ge en hudvårdskonsultation gratis. ORKA planera sånt när men e sjuk, men det fick bli den 23 okt. Snart kommer det soppa hemlevererat till mig :)


Världens sötaste Vilmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0