Ledig dag

Just det, det har jag haft idag. Städade och fejade på förmiddagen. Sen blev det en lite shoppingtur på stan. 3 par strumpbyxor, för det kan man aldrig få för många av. Har ju mina favoriter på Lindex. "Support" heter dem och de e lite stummare vilket göra att de håller allt på plats lite bättre :) Kan ju behövas. Det blev 2 par svarta och ett par plommonlila. Hängde undan en kofta och en klänning, men just nu e inte min plånbok med på noterna. Köpte ju 5 par skor häromdagen och har inte tagit beslutet om vilka som måste åka hem till skoaffären igen :(. Det blir ju synd om dem. Här har de en ´massa kompisar ju.
Ikväll ska jag göra egen müsli, men det fattades grejor till den på Maxi så jag har skickat bud på annat håll. Sitter nu med mitt Äppelkaka-te och kurrar i soffan. Va ute med hundarna innan och då valde himlen att totalöppna sig och jag blev dyngsur. Hundarna likaså. I helgen e det jobb som gäller.
Hmm, har försökt hitta en fin plommonfärgad ögonskugga utan lycka. Någon som vet ngn fin??

Ciao ♥

Kommentarer
Postat av: Johannas Dagdrömmar

Hehe.. ja, det verkar uppenbarligen som det ;) Känner igen dig! Är du från Kristianstad?

2008-10-03 @ 16:32:43
URL: http://daydreamsbyjohanna.blogg.se/
Postat av: Johannas dagdrömmar

Svar: Älskar verkligen det! Snyggt med stora urtavlor.. men klockan ska ändå ha en kvinnlig look :) Hur har helgen varit??

2008-10-05 @ 15:44:27
URL: http://daydreamsbyjohanna.blogg.se/
Postat av: Johannas dagdrömmar

Svar: Finns inget värre än när man verkligen har riktat in sig på en viss film, som man verkligen vill se, sen finns den inte! Då är allt annat bara skrot... eftersom man har den andra filmen i åtanke. Blev 27 (eller vad det nu var) dresses bra då? ;)

2008-10-05 @ 22:42:30
URL: http://daydreamsbyjohanna.blogg.se/
Postat av: Daydreams By Johanna

Svar: Då får jag se till & se den filmen. Har tänkt se den, men så har de flesta sett den & så tar man en annan film. Du får tanka ner sällskapsresan på nätet & njuta av gammal hederlig svensk film ;)

2008-10-06 @ 10:53:37
URL: http://daydreamsbyjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0