Porrtavla i Kivik och 200kr kakor!

Asade mig tillbaka till jobbet i tisdags, inte ett dugg friskare men mycket fattigare. Har varit helt slut efter jobbet hela veckan. Bara sovit och sovit. Har faktiskt mest varit hemma och tagit det lugnt, har inte orkat annat. Men i fredags kändes det lite bättre och jag kunde upp på stan och fika med Dijana. Blev det vanliga Fenix. Alltid mycket folk och trevlig personal. Oxå ett av få ställen i Kristianstad som gör en latte VARM! Eftersom jag måste ha det jag dricker riktigt varmt från början för att jag ska kunna dricka hela så e detta ett problem när jag på andra ställen bara får en ljummen latte. Kan inte ens dricka hälften för sen e den för kall för min smak. Ja, vilket världsproblem.
Efter vår fika stacka jag upp på Mässen och hjälpte till. Sen blev det ngr drinkar i baren och en runda till Harrys. Kände mig inte riktigt i högform så jag stannade inte så länge.
I lördags va det stan och fika med Andersson, mycket trevligt. Hem och bytte kläder och sen va det bio - Patrik 1,5. Den va riktigt bra. E inget större fan av svenska filmer men den va riktigt rolig. Efter filmen blev det middag på Kippers. Tog gösen och Creme Brulé, mycket smarrigt. Avslutade med en caprinia på Harry´s.
Igår blev det frukostbuffé på Sandhem och sen tog bilen oss till Österlen. Va nere i Kivik och skulle hitta den förbannade äppeltavlan. Ingen av oss visste vad den va men jag tyckte ju att rent logiskt så borde den va på Kiviks musteri. Ehhh NEJ! Men vi köpte lite annat smått och gott i deras butik. Hamnen nästa för att uppleva denna tavla. Tycket nog den va lite porrig med nakna bröst ;) Men vilket jäkla jobb och stå och peta in 35.000 äpple mellan en massa spikar.
Körde vidare till Glemmingebro, till Olof Viktors där det blev fika. Stod i valet och kvalet ang alla goda bakverk. Slutade med en Kie Lime paj och té. Men när jag satt och njöt av denna ångrade jag mig och önskade att jag tagit chokladtriangeln. Så det fick bli en sådan med ;) Usch vad jag mådde illa sen. Väl hemma blev det slapp på soffan och film. Underbar helg!



Håll med om att den e lite porrig, hihi.

Kommentarer
Postat av: Linda

haha.... Mmm, det va ju mycke porr i den tavlan! Haha! Låter som du haft en mysig helg gumman! Puss

2008-10-21 @ 10:22:33
URL: http://annorlinda.blogg.se/
Postat av: Rachel

du verkar kunna fylla dina helger rätt bra du med :) inte bara vi som håller igång i ett :P ha en bra dag på re´! kram

2008-10-22 @ 10:12:44
URL: http://rachelehnevid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0