Rastlös

Blir man av att vara hemma. Har ju varit hemma sen i onsdags och e inte ett dugg bättre, snarare tvärtom :( Hostar ju så lungorna e på väg upp. Riktigt jobbigt.
Köpte en så fin klänning från Indiskan så visar det sig att den e sönder :( Dumma! Ville klaart ha en ny, men då visar det sig att alla klänningarna släpper på samma ställe. Så det blir till att laga själv och det e ett riktigt skitjobb. Men jag fick tillbaka halva priset.

Den högra klänningen e det. Underbart vacker.

Tror jag ska jobba imorgon. Har ju varit hemma länge och det har inte gjort ngn nytta alls, mer än att jag e fan så mycket fattigare nästa månad. Skit med.

Fia: Hämtade bilder på mina skor jag köpt me´n de gick inte att lägga in. Får väl fota dem själv och lägga in sen.

Kommentarer
Postat av: Rachel

fiin klänning, ska du ha den till ngt speciellt tillfälle?? Isf får du ta kort med den på också så ser man bättre... tycker man har klänning alldeles för sällan... blir nästan bara kjol, kjol, kjol :)

kram och krya på dig

2008-10-15 @ 21:35:35
URL: http://rachelehnevid.blogg.se/
Postat av: Fia

Ah, tack, mår du bättre nu? kram!

2008-10-18 @ 11:21:14
URL: http://meandmyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0